Po poslednej skúške, ktorá stála na konci dosť dlhej a nemalej opravy montáže ma čakala studená sprcha v podobe problémov v pointácií. Nakoniec som pristúpil k výmene driveru a výmene hlavného šneku. Ale po staršom do mlyna…
Pri návšteve si Samo všimol „mikro kopancov“ krokového motora. Ja som ten problém samozrejme bagatelizoval a nie náhodou, lebo zísť z hrušky dolu by pochopiteľne znamenalo zas len to rozobrať a biť sa s tým ako divá kočka. No červíček hlodal a vďaka Paťovi Formánkovi dostala bednička riadenia krokového motora driver poslednej generácie a chod motora je tak pokojný ako keby montáž vôbec nebola zapnutá, nebyť nádherných plynulých otáčok pastorka prevodovky. Potom oprava pokračovala aj v oblasti mechanickej. V oleji na šneku sa zjavil drobný prášok mosadze. Omieľalo ho. Takže teraz je na svojom mieste nový šnek z bronzu.
Teraz by to veľmi chcelo noc, kde by sa zjavili aspoň okná v neúprosnej oblačnosti, aby sa vyskúšala pointácia.